GSTC Sürdürülebilir Turizm Eğitimi/ Uzaktan Eğitim

Eğitim Dönemleri

Eğitim Başlangıç Tarihi Eğitim Bitiş Tarihi Kontenjan Sayısı Son Katılım Tarihi Son İptal Tarihi Eğitim Ücreti Sepete Ekle
06.02.2023 17.02.2023 40 06.02.2023 12:30 04.02.2023 11:00 3000,00 TL

Eğitim ücreti kişi başı ücret olup, KDV Dahildir. 

Bu eğitimle ilgili kesin kayıt işlemleri elektronik ortamda, mesafeli satış sözleşmesi alınarak tamamlanmaktadır. Eğitimle ilgili tüm detaylar aşağıda ve elektronik olarak onay vereceğiniz mesafeli satış sözleşmesinde yer almaktadır.  Satın alma işlemini gerçekleştirmeden ve okudum, anladım, kabul ettim onayını vermeden önce eğitimle ilgili tüm detayları ve şartları okumanız gerektiğini hatırlatırız. 

Sustainable Tourism Training Program - STTP

Eğitimin Kodu

SMTE- 805

Eğitimin Süresi

18 Saat/ 6 Gün

Eğitim Yöntemi 

Eğitim “GSTC eğiticisi” olarak yetkilendirilmiş eğitmenler tarafından, interaktif eğitim yöntemleriyle Zoom üzerinden çevrim içi gerçekleştirilecektir. Eğitim; sunumlar, örnek olay analizleri, grup çalışmaları ve sektörden/akademiden uzman davetli konuşmacılar ile desteklenmektedir.

Eğitim dili Türkçedir.

Eğitimin Amacı

Eğitimin amacı katılımcıların; sürdürülebilir turizm hakkında profesyonel ve derinlemesine bilgi edinmesine, sürdürülebilirlik temelli etkili iş ve yönetim modelleri geliştirmesine, işletmelerin ve girişimcilerin rekabet avantajı kazanmasına ve somut performans hedeflerine ulaşmalarına katkı sağlayacak pratik bilgileri kazandırmaktır.

Eğitim sonunda katılımcıların, seyahat ve turizmde sürdürülebilirlik için küresel standartlar olan GSTC Kriterlerini ayrıntılarıyla öğrenmeleri, bu kriterlere uyum sağlamaya yönelik eylem planları geliştirmeleri, işletmelerinde sürdürülebilirlik için ilke ve politikalarını nasıl uygulayacakları konusunda uzmanlaşmaları hedeflenmektedir.

Hedef Grup

Turizm işletmesi sahipleri ve profesyonelleri, turizm yatırımcıları, yöneticileri ve danışmanları, akademisyenler ve sürdürülebilir turizm konusuna ilgi duyan herkes eğitime katılabilir.

Katılımcı Sayısı

En az 15 kişinin katılımı ile sınıf açılacaktır.

En fazla 40 kişi eğitime katılabilecektir. 

Eğitim İçeriği 

  • Sürdürülebilir Turizm, Türkiye Sürdürülebilir Turizm Programı ve GSTC
  • Destinasyon, destinasyonlarda turizm gelişimi ve turizmin etkileri
  • GSTC endüstri ve destinasyon kriterleri – uygulama alanları ve temel bilgiler
  • Sürdürülebilir turizmde yönetim, iletişim ve raporlama
  • Destinasyon Yönetimi, paydaşlar ve kurullar
  • Sürdürülebilir turizmde sosyoekonomik etkiler, istihdam ve yerel kalkınma
  • Sürdürülebilir turizmde tanıtım ve pazarlama
  • Sürdürülebilir turizmde kültür ve miras, olası etkiler ve fırsatlar
  • Yerel gastronomi, SOKÜM ve tarihi/arkeolojik eserler
  • Sürdürülebilir turizmin doğal kaynak boyutu, işletme ve destinasyonlarda enerji ve su yönetimi
  • Turizmde atık ve kirliliğin azaltılması, atık yönetimi
  • Turizmin ekosistem, biyoçeşitlilik ve doğal çevre üzerindeki etkileri

Değerlendirme ve Belgelendirme

Eğitime katılım zorunludur. Bir katılımcı en fazla 90 dakika devamsızlık yapabilir. 90 dakikadan fazla devamsızlık yapanlar eğitim sonunda verilecek olan katılım belgesini, sertifika opsiyonunu tercih eden katılımcılar ise sınav hakkını kaybederler.

Katılım belgesi eğitim ücretine dahildir, katılım şartını yerine getiren katılımcılar adına düzenlenecektir.

Sertifika almak isteyen katılımcıların; eğitimin sonunda test ve açık uçlu sorulardan oluşan sınava katılmaları ve sınavdan 100 üzerinden 85 ve üzeri not almaları gerekmektedir.

Sertifika sınavı ücrete tabi olup, sertifika almak isteyen katılımcıların KDV Dahil USD 81.-- (SeksenbirAmerikandoları) sınav ücretini aşağıda verilen hesap numarasına yatırmaları gerekmektedir.

Eğitim belgeleri (katılım belgesi/ sertifika) katılımcıların e- devlet hesaplarına yüklenecek, fiziki belge basımı yapılmayacaktır. 

Katılım Belgesi & Sertifika, GSTC formatında (GSTC ve KÜN logolu) İngilizce olarak düzenlenmektedir. 

Katılımcılarımız belgelerine e-devlet hesapları üzerinden istedikleri zaman ulaşabilir, çıktısını alabilir, istedikleri kurum ve kişilerle paylaşabilirler. 

Lütfen, kâğıt israfını engelleyerek ormanlarımızı koruyalım!

Sertifika Sınav Ücreti Ödeme Bilgileri; 

Alıcı Hesap Sahibi: Kapadokya Üniversitesi 

Banka                   : T. Garanti Bankası A.Ş. 

Şube                     : Ürgüp Şubesi (Şube Kodu: 1041)

Hesap No             : 9096111

Döviz Cinsi           : USD (Amerikan Doları)

IBAN                     :TR67 0006 2001 0410 0009 0961 11

Açıklama               : GSTC Sertifika sınav ücreti AD-SOYAD

Eğitim Takvimi

1. Gün : 06 Şubat 2023 Pazartesi

2. Gün : 08 Şubat 2023 Çarşamba 

3. Gün : 10 Şubat 2023 Cuma 

4. Gün : 13 Şubat 2023 Pazartesi 

5. Gün : 15 Şubat 2023 Çarşamba

6. Gün : 17 Şubat 2023 Cuma 

Eğitimler belirtilen günlerde 19:00-22:00 saatleri arasında yapılacaktır.

Eğitimlerin 1. günü genel bilgilendirme ve tanışma için zaman ayrılacağından eğitim en geç 22:30'da sona erecektir.

Kayıt İşlemleri

Kesin kayıt işlemleri için son tarih 3 Şubat 2023 Cuma saat 23:59'dur. 

Bu tarihlere kadar kesin kayıt işlemlerinin ve ödemenin tamamlanmış olması gerekmektedir.

Eğitim ücreti Kapadokya Üniversitesi hesabına EFT/Havale yolu ile yapılabileceği gibi ödeme sayfamız üzerinden kredi kartı ile de yapılabilir. Bonus, Maximum, World, CardFinans, Ziraat Bankkart kredi kartı sahiplerine eğitim ücretini peşin fiyatına 2 eşit taksitle ödeme imkânı sunulmuştur.  

Eğitim ücretini kredi kartı ile ödemek isteyen katılımcılarımız SEPETE EKLE kısmına tıklayarak sayfamıza üye olmalarının ardından ödeme sayfamıza yönlendirileceklerdir, ödeme seçeneğinde KREDİ KARTI bölümünü tıkladıktan sonra sistem sizi ödeme işlemlerinizi tamamlamanız için yönlendirecektir. Bir sorunla karşılaşmanız halinde iletişim bilgilerimizden bize ulaşabilir sem@kapadokya.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz. (Kapadokya Üniversitesi eğitim satın alım işleminizle ilgili sizden telefonda veya e-posta yoluyla kredi kartı bilgilerinizi talep etmez.)

Eğitim ücretini EFT/ Havale yoluyla ödemek isteyen katılımcılarımız SEPETE EKLE  kısmına tıklayarak sayfamıza üye olmalarının ardından ödeme sayfamıza yönlendirileceklerdir, ödeme seçeneğinde EFT/HAVALE bölümünü tıkladıktan sonra sistem size bir kod üretecektir. Bu kodu not almanız, EFT/HAVALE işleminde açıklama kısmına yazmanız gerekmektedir. Eğitim ücretinin hesabımıza geçmesinin ardından kesin kayıt işleminiz tamamlanacaktır. (Kapadokya Üniversitesi bu aşamada sizi herhangi bir banka internet sitesine yönlendirmez.)

Eğitim ücretini EFT/ Havale yoluyla ödemek isteyen katılımcılarımız için hesap bilgilerimiz;

Kapadokya Üniversitesi

(Alıcı kısmına yazılmalıdır.)

TR70 0006 2001 0410 0006 2978 01

(IBAN)

Açıklama kısmına kayıt işlemleri sırasında sistem tarafından size verilen KOD  ve eğitime katılacak kişinin ADI-SOYADI  yazılmalıdır.

Ödeme sayfasında fatura bilgileri kısmı yer almaktadır. Ödemenizle ilgili faturanızın şirket adına kesilmesini talep etmeniz halinde bu alandaki bilgileri eksiksiz doldurmanız gerekmektedir. Bu alana bilgi girmeyen katılımcıların faturaları kendi adlarına kesilecektir. 

Ödeme şirket tarafından birden fazla kişi adına yapılacaksa (kişi sayısı x eğitim ücreti) toplam tutar tek seferde hesabımıza aktarılabilir. Açıklama kısmında firmanın isminin yer alması yeterlidir. Toplu ödemenin hangi katılımcılara ait olduğuna dair beyan formunun doldurularak sem@kapadokya.edu.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir. Forma ulaşmak için tıklayınız.

Eğitim ücret ödemesi şirket tarafından yapılacak katılımcıların kesin kayıt esnasında ödeme seçeneğinde EFT/HAVALE seçeneğini seçmesi bu adımdan devam ederek kesin kayıt işlemlerini tamamlaması gerekmektedir. 

Kayıt iptalleri için son tarih 04 Şubat 2023 Cumartesi saat 11:00'dir.

İptal işlemlerinizi 04 Şubat 2023 Cumartesi saat 11:00'e kadar sistem üzerinden yapabilirsiniz. Belirtilen süre içinde gelen iptal taleplerinde ücret iadesi kesintisiz olarak yapılacaktır. (*) 04 Şubat 2023 Cumartesi saat 11:00'den sonra gelen iptal talepleri dikkate alınmayacak, ücret iadesi yapılmayacaktır.

Eğitimin açılıp açılmayacağı bilgisi kesin kayıt yaptıran katılımcılara 04 Şubat 2023 Cumartesi saat 14:00'den itibaren bildirilecektir. Eğitimin açılmaması durumunda ödemesini yapan katılımcılara ücretleri kesintisiz iade edilecektir. (*)

(*) İade işlemlerinde kredi kartından ödeme yapanlara iadeleri kredi kartlarına, EFT/Havale ile ödeme yapanların iadeleri dekontta yer alan IBAN’a yapılacaktır.

Detaylı bilgi almak ve başvuruda bulunmak için;

Eğitim Başvuru Formunu doldurabilir, - girdiğiniz iletişim bilgileri üzerinden size en kısa sürede dönüş yapılacaktır -

sem@kapadokya.edu.tr adresine e-postalarınızı gönderebilir,

0384 353 5009 – 1192 Dahili / 0216 588 0010/ 0530 143 98 86 ve 0537 598 6671 numaralı telefonlarımızdan bizi arayabilir ya da whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Bonus kart'a 2 taksit.
Bankkart'a 2 taksit.
CardFinans'a 2 taksit.
Maximum Kart'a 2 taksit.
World Kart'a 2 taksit.

Kapadokya SEM E-Bülten Kayıt

Okulumuz hakkındaki yeniliklerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın.

Kapadokya Üniversitesi veri sorumlusu sıfatıyla, verdiğiniz kişisel verilerin gizliliğini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununa (KVKK) uygun olarak ve büyük bir hassasiyetle koruyacaktır. Kişisel verileriniz, KVKK’ya uygun olarak işlenecek, sizleri Kapadokya Üniversitesi hakkındaki gelişmelerden e-posta veya telefon yoluyla haberdar etmek için kullanılacaktır. Detaylı bilgi için tıklayınız